Dedykowany system CRM





Systemy do zarządzania relacjami z klientami, które dostępne są na rynku, można podzielić na dwa rodzaje:

  • systemy dedykowane, tworzone dla zaspokojenia indywidualnych potrzeb konkretnej firmy poprzez projektowanie indywidualnych funkcji

  • systemy gotowe, posiadające odgórnie narzucony zestaw funkcji

O ile pierwszy z systemów charakteryzuje pełna dowolność, drugi wymaga elastyczności ze strony nabywcy, który musi dostosować procesy zachodzące w firmie do możliwości systemu. Niestandardowy system CRM szyty na miarę umożliwia pełne dopasowanie funkcjonalności do specyficznych wymagań organizacji.

Systemy CRM firmy oferują szeroką gamę rozwiązań, jednak to dedykowane rozwiązania CRM gwarantują maksymalne dostosowanie do indywidualnych procesów. System CRM niezbędny jest bowiem dla firm, które pragną zoptymalizować swoje działania. Może on być także zintegrowany z różnymi narzędziami wspomagającymi inne procesy, np. proces obsługi klienta czy system zarządzania klientami, co pozwala na jeszcze bardziej efektywne dysponowanie danymi klientów.

Wdrożenie dedykowanego CRM jest więc idealnym rozwiązaniem dla firm, które poszukują pełnej kontroli nad procesami. Czym jeszcze charakteryzuje się dedykowany CRM? Jakie zalety posiada takie rozwiązanie? Odpowiedzi na te pytania znajdziesz w poniższym artykule.

 

skontaktuj-sie-z-nami

 

Wybór dedykowanego oprogramowania CRM

 

Decydując się na wybór dedykowanego systemu do zarządzania relacjami z klientami, konieczne jest precyzyjne zdefiniowanie potrzeb oraz stworzenie dokumentacji, zawierającej wszystkie wytyczne dla twórców oprogramowania. Dzięki temu możliwe jest stworzenie systemu CRM w 100% odpowiadającego potrzebom klienta. Aplikacja CRM pozwala bowiem na pełne odzwierciedlenie rzeczywistych procesów zachodzących w firmie, co gwarantuje skuteczność wdrożenia oraz łatwość użytkowania. W tym kontekście zawsze przewyższy ona gotowe rozwiązania CRM, których moduły nie są idealnie dopasowane do firmy, a raczej wymagają od użytkowników dostosowania się do oferowanych funkcji.

Systemy CRM wdrażamy z myślą o pełnym dostosowaniu do specyfiki organizacji, co sprawia, że dedykowany program CRM jest odpowiedzią na specyficzne wymagania każdej firmy. Ponadto systemy CRM dopasowane do specyfiki firmy mogą zawierać elementy różnych rozwiązań tworzonych do prowadzenia firmy, takich jak system ERP, MES, DMS, SCM, co czyni je bardziej kompleksowymi.

Integracja systemu CRM z innymi narzędziami wspierającymi procesy firmowe, np. systemem zarządzania relacjami, pozwala na zwiększenie efektywności i poprawę jakości obsługi klienta. Pełny system CRM pozwala na dynamiczne dostosowanie do zmieniających się potrzeb rynku, co jest istotne dla firm działających w zmiennych warunkach gospodarczych.

Profesjonalny system CRM daje firmom przewagę konkurencyjną, gdyż może być rozbudowywany o dodatkowe funkcje, które w systemach gotowych CRM mogą wymagać kosztownych modyfikacji. Natomiast specjalizowane systemy CRM, takie jak dedykowane rozwiązania, zapewniają pełną elastyczność w zarządzaniu relacjami z klientami. Rozwój systemów CRM dostosowany do specyficznych wymagań firmy pozwala na bardziej efektywne zarządzanie i osiąganie lepszych wyników. System CRM ma możliwość rozbudowy o dodatkowe funkcje, dzięki czemu jest elastyczny i łatwy do adaptacji.

 

wybór-oprogramowania-dedykowanego

Tworzenie systemu i wdrożenie

Wykonanie systemu poprzedzone jest konsultacjami oraz makietowaniem, które mają na celu stworzenie rozwiązania, które w optymalny sposób wpasuje się w styl prowadzenia firmy oraz pozwoli na zapisanie wszystkich procesów, które w niej zachodzą. Nie jest to kwestia przypadku. Tworzymy systemy CRM z myślą o pełnym dostosowaniu do potrzeb użytkownika, co sprawia, że elastyczny system CRM jest odpowiedzią na specyficzne wymagania każdej organizacji. Mobilne systemy CRM, które oferujemy, są zgodne z zasadami responsywności RWD, dzięki czemu możliwe jest ich użytkowanie na każdym urządzeniu mobilnym.

Warto wiedzieć, że wdrożenie dedykowanego systemu CRM przebiega sprawniej i skuteczniej niż w przypadku systemów gotowych, gdyż jest systemem klasy CRM, co oznacza pełne dopasowanie modułów do potrzeb firmy. Wdrożenie systemu opiera się bowiem na precyzyjnie przygotowanym harmonogramie dostosowanym do działań firmy. System CRM realizuje procesy w sposób, który minimalizuje ryzyko niepowodzenia wdrożenia. Dzięki systemowi CRM możliwe jest więc optymalizowanie procesów związanych z obsługą klientów oraz poprawa efektywności pracy.

W Kamee wdrażamy dedykowane systemy CRM w sposób, który gwarantuje pełną satysfakcję użytkowników, oferując kompleksowe wsparcie w trakcie wdrażania i późniejszej eksploatacji.

 

dedykowany-system-crm

Użytkowanie dedykowanego systemu CRM

Współpraca pomiędzy klientem a twórcą oprogramowania nie powinna kończyć się w momencie wdrożenia CRM. Dzięki dedykowanemu systemowi, użytkownicy systemu CRM mają możliwość korzystania z dodatkowych funkcji i integracji, które można wprowadzać w miarę potrzeb. Współpraca z klientem w zakresie dalszego rozwoju systemu jest więc niezwykle istotna, gdyż umożliwia bieżące dostosowywanie do nowych wyzwań i trendów technologicznych.

Oferowanie systemów CRM opartych na dedykowanych rozwiązaniach sprawia, że firmy mogą wypróbować system CRM dopasowany do ich specyficznych wymagań, co jest niezwykle przydatne dla tych, którzy pierwszy raz sięgają po tego typu narzędzie.

Jednym z kluczowych aspektów użytkowania dedykowanego systemu jest to, że firma ma pełną kontrolę nad danymi, a także możliwość ich rozbudowy w przyszłości. Systemy CRM integrują bowiem różne moduły, co pozwala na wykorzystanie systemu CRM w pełni do zarządzania danymi klientów i optymalizacji działań. System CRM danych pozwala więc na efektywne zarządzanie informacjami o klientach, co przekłada się na lepsze wyniki biznesowe. Dane klientów przechowywane w systemie CRM mogą być wykorzystywane do personalizowania obsługi oraz obsługi danych klientów, co przyczynia się do zwiększenia satysfakcji klientów.

Systemy CRM dostępne na rynku różnią się zakresem funkcjonalności, jednak to zadanie systemu CRM, by maksymalnie ułatwiać zarządzanie procesami sprzedaży i relacjami z klientami. Umożliwia to moduł systemu CRM. Natomiast dotyczące systemów CRM dane i raporty pozwalają na bieżąco monitorować efektywność wdrożonych rozwiązań, co umożliwia szybkie reagowanie na potrzeby rynku.

Właściwie wdrożony system CRM staje się kluczowym narzędziem wspierającym cele systemów CRM i optymalizującym zarządzanie relacjami z klientami, co jest niezwykle istotne w dynamicznie zmieniającym się otoczeniu rynkowym.

Warto wiedzieć, że platformy CRM mogą być dostosowane do różnych branż, w tym także do specyficznych wymagań branżowego systemu CRM, co czyni system elastycznym i uniwersalnym.

 

software-house-krakow

 

Przeczytaj także
Wdrożenie aplikacji webowej
Software house Kraków
Całkowita cena aplikacji webowej
Co to jest CRM i jakie przynosi korzyści?

 

Zobacz nasze realizacje

Dedykowana aplikacja internetowa do obsługi zakupów grupowych dla przedsiębiorców, Poznań – SAAS,CRM, BI



Kontakt

Kamee Sp. z o.o.

30-147 Kraków, ul. Na Błonie 15/57
NIP: 677 240 70 93     REGON: 36524526200000     KRS: 0000633262



Send massage






darmowe konsultacje