Dedykowany system CRM





Systemy do zarządzania relacjami z klientami dostępne na rynku można podzielić na dwa rodzaje: systemy dedykowane, tworzone dla zaspokojenia indywidualnych potrzeb konkretnej firmy poprzez projektowanie indywidualnych funkcji oraz systemy gotowe, posiadające odgórnie narzucony zestaw funkcji. O ile pierwszy z systemów charakteryzuje pełna dowolność, drugi wymaga elastyczności ze strony nabywcy, który musi dostosować procesy zachodzące w firmie do możliwości systemu. Czym jeszcze charakteryzuje się dedykowany CRM? Jakie zalety posiada takie rozwiązanie?

 

Wybór oprogramowania

 


Decydując się na wybór dedykowanego systemu do zarządzania relacjami z klientami konieczne jest precyzyjne zdefiniowanie potrzeb oraz wykonanie dokumentacji, zawierającej wszystkie wytyczne dla twórców oprogramowania. Dzięki temu możliwe jest stworzenie rozwiązania w 100% odpowiadającego potrzebom klienta. System odzwierciedlający rzeczywiste procesy zachodzące w firmie, gwarantuje skuteczność wdrożenia oraz łatwość użytkowania. W tym kontekście zawsze przewyższy system gotowy, którego moduły nie są idealnie dopasowane do firmy, a raczej wymagają od użytkowników dostosowania się do oferowanych funkcji. System dedykowany może zawierać elementy różnych rozwiązań tworzonych do prowadzenia firmy, np. systemu ERP, MES, DMS, SCM, itp. Tym samym staje się rozwiązaniem o kompleksowości, której nie osiągnie gotowy system. Co prawda, niektóre systemy gotowe stwarzają możliwość wprowadzenia dodatkowej funkcji. W wielu przypadkach jest to jednak proces kosztowny i przedłużający się. Decydując się na system dedykowany problem ten nie istnieje, ponieważ mogą być one dodane w dowolnym momencie. Posiadanie praw własności do kodu oraz baz danych, które Kamee zapewnia swoim klientom, powoduje, że system może być modyfikowany w przyszłości przez dowolny zespół. Stanowi to udogodnienie dla właściciela systemu i nie ogranicza kierunku rozwoju firmy.

 

Tworzenie systemu i wdrożenie

 

Wykonanie systemu poprzedzone jest konsultacjami oraz makietowaniem, które mają na celu stworzenie rozwiązania, które w optymalny sposób wpasuje się w styl prowadzenia firmy oraz pozwoli na zapisanie wszystkich procesów, które w niej zachodzą. W tym celu konieczne jest wybranie firmy oferującej darmowe konsultacje oraz nielimitowany czas poświęcony na tworzenie makiety. Stworzenie szczegółowej i dopracowanej makiety przełoży się na wykonanie systemu, który będzie w 100% zgodny z potrzebami użytkownika. Wszystkie nasze oprogramowania tworzymy zgodnie z zasadą responsywności RWD, dzięki czemu możliwe jest użytkowanie ich bez utrudnień na każdym urządzeniu mobilnym. Projektując oprogramowanie zapewniamy również możliwość integracji z systemami zewnętrznymi, co pozwala na optymalizację korzystania z  CRM.

 

Wdrożenie dedykowanego systemu do zarządzania relacjami z klientami wbrew pozorom przebiega sprawniej i skuteczniej niż rozwiązania gotowego. Wynika to z faktu pełnego dopasowania modułów oraz funkcji do indywidualnych potrzeb firmy, co ułatwia adaptowanie systemu. Rozwiązanie to cechuje się także większą intuicyjnością wprowadzania danych, czym przyczynia się do usprawnienia tego procesu. Przeprowadzając wdrożenie, skupiamy się na szkoleniu przyszłych użytkowników za pomocą różnych metod, to znaczy szkolenia osobistego, online, czatu, Skype, rozmów telefonicznych, udostępniania ekranu. Oferujemy także pełną pomoc w trakcie użytkowania systemu, co gwarantuje skuteczność jego użytkowania. Długość wdrożenia jest dopasowana do potrzeb firmy i jej pracowników. Dzięki temu prawdopodobieństwo nieudanego wdrożenia spada.

 

Użytkowanie dedykowanego systemu CRM

 

Współpraca pomiędzy klientem, a twórcą oprogramowania nie powinna kończyć się w momencie wdrożenia systemu. Z tego powodu dostępność, którą oferuje Kamee obowiązuje przez cały okres użytkowania aplikacji. Dzięki temu możliwe staje się bieżące wprowadzanie potrzebnych funkcji. Rozmowa z konsultantem o potrzebach swojej firmy gwarantuje także możliwość wyboru najnowocześniejszych rozwiązań technologicznych stworzonych dla rozwoju biznesu. Jednorazowy koszt oprogramowania oraz brak dodatkowych opłat związanych z użytkowaniem powodują, że wybór rozwiązania dedykowanego jest korzystniejszy niż systemu gotowego, który oferowany jest w abonamencie.

 

 

Przeczytaj także
Wdrożenie aplikacji webowej
Software house Kraków
Całkowita cena aplikacji webowej
Co to jest CRM i jakie przynosi korzyści?

 

Zobacz nasze realizacje

Dedykowana aplikacja internetowa do obsługi zakupów grupowych dla przedsiębiorców, Poznań – SAAS,CRM, BI





darmowe konsultacje