Oprogramowanie CRM/MES dla drukarni
Dla klienta prowadzącego firmę poligraficzną stworzyliśmy oprogramowanie stanowiące połączenie systemu CRM i MES. Usługą oferowaną przez zlecającego jest tworzenie albumów z nadesłanych zdjęć. Klient poszukiwał rozwiązania, które usprawni tę czynność i pozwoli na gromadzenie wszystkich potrzebnych informacji dla płynnych realizacji zleceń. Dlatego zaproponowaliśmy oprogramowanie, które zawiera funkcje systemu klasy CRM (służącego do zarządzania relacjami z klientami) oraz aplikacji MES (której zadaniem jest usprawnienie procesu produkcyjnego, dzięki jego planowaniu i kontroli).
Niedogodności zgłoszone przez klienta
- Zbyt wiele czasu poświęcanego na manualne edytowanie każdego zdjęcia
- Wzmożone koszty wydruku wynikające z popełnianych błędów rutyny
- Brak możliwości automatyzacji części powtarzalnych czynności
- Duży koszt wykupywania licencji na oprogramowania isntalowane na każdym komputerze w siedzibie firmy
- Zmniejszona mobilność pracy i ograniczona możliwość pracy zdalnej
- Brak dostępu do danych na urządzeniach mobilnych
- Brak rozbudowanych profili klientów w jednym systemie
- Konieczność przesyłania plików do druku przy każdym zamówieniu
- Brak spójnej metody odbierania zamówień od klientów
- Długi czas realizacji upływający od momentu zgłoszenia projektu przez klienta, do jego zakończenia
- Brak jednego miejsca do gromadzenia informacji, co utrudniało ich wyszukiwanie
- Brak możliwości obejrzenia projektu online przez klienta w dowolnym momencie - konieczność wysyłania szkicu albumu mailowo
- Wydłużona ścieżka akceptacji każdego projektu przez klienta
- Niezoptymalizowane procesy, a w efekcie marnowanie czasu
Przykładowe ekrany