Dedykowany CRM do zarządzania relacjami z klientami
Co to jest dedykowany system CRM?
System CRM (Customer Relationship Management), to narzędzie służące do zarządzania relacjami z klientami: zapisywania oraz gromadzenia wszystkich informacji istotnych z punktu widzenia prowadzonych działań biznesowych. Dobrze dopasowany dedykowany system CRM pozwala efektywnie zbierać oraz wykorzystywać informacje o klientach, co umożliwia optymalizację podejmowanych działań, lepszą obsługę klientów i zwiększanie dochodu. Aplikacja CRM tworzona na zamówienie daje zlecającemu pewność dostosowania do działania konkretnego zespołu pracowniczego i procesów zachodzących w firmie. Wybór profesjonalnej firmy programistycznej, to klucz dla zaprojektowania funkcjonalnej aplikacji.
Jak wygląda tworzenie dedykowanej aplikacji CRM?
Tworzenie aplikacji CRM na zamówienie, to proces składający się z kilku kroków. Pierwszym z nich jest drobiazgowa analiza procesów sprzedażowych. Ważne, aby brały w niej udział wszystkie osoby zaangażowane w obsługę klientów. To właśnie oni najlepiej wiedzą, jakie procesy muszą znaleźć się w tworzonej aplikacji. W rozpoznaniu potrzeb pomaga także konsultant firmy programistycznej, który doradza, jak zachodzące procesy przenieść do aplikacji dedykowanej. Gdy wszystkie kluczowe obszary zostaną zlokalizowane, nadchodzi czas na stworzenie prototypu aplikacji - makiety. Tworzy ją konsultant na podstawie dokumentacji przygotowanej podczas identyfikacji potrzeb. W opracowywaniu projektu tworzonej aplikacji bierze udział zlecający. Do Ciebie należy także akceptowanie poszczególnych elementów rozwiązania. Gdy makieta jest w całości zatwierdzona, zostaje przekazana do programistów. Każdy moduł sprawdzany jest przez dwa, niezależne zespoły wewnątrz naszej firmy, a następnie przekazywany do testów zlecającemu. Gdy cała aplikacja dedykowana zostanie przetestowana następuje czas na wdrożenie jej w Twojej firmie. Gwarantujemy pomoc w tym zakresie, tak aby uzyskać pewność, że stworzone narzędzie wykorzystywane będzie optymalnie. Twoich pracowników przeszkolimy online oraz podczas szkoleń osobistych. Aby poznać więcej szczegółów i omówić specyfikację Twojej aplikacji dedykowanej na zamówienie skontaktuj się z nami.
Zalety dedykowanych aplikacji CRM firmy Kamee
- Usystematyzowana baza klientów z wieloma informacjami na ich temat
- Możliwość tworzenia planów sprzedażowych w oparciu o dane
- Tworzenie segmentów i grup klientów
- Dostęp do wszystkich aktualnych i archiwalnych działań z poszczególnymi klientami
- Możliwość precyzyjnego docierania do klientów z informacją dotyczącą nowych produktów, promocji, targów, konferencji i innych
- Dostęp do wiedzy, która pomoże przewidzieć przyszłe trendy
- Zadowolenie i lojalność klientów, dzięki podniesieniu standardu ich obsługi
- Wiedza na temat słabych punktów w procesie sprzedaży i obsłudze klienta
- Dowolne raporty, które można łatwo generować, na podstawie dowolnego przedziału czasowego, wybranych produktów, klientów czy pracowników. Wszystkie aktualne dane można porównywać z archiwalnymi
- System rozbudowanych raportów
- Zarządzanie zadaniami i projektami dla całego zespołu
- Łatwy system do wysyłania maili/newsletterów/smsów i autoresponderów do pracowników, klientów oraz partnerów
- Planowanie działań sprzedażowych
- Obniżenie kosztów działań firmy
- Przyspieszenie wymiany informacji, co wpływa na poprawę obsługi klienta oraz skraca czas realizacji zamówień
- Wdrożenie narzędzia do sprawdzania efektów wprowadzonych w firmie zmian
- Szybkie rozliczenie dowolnej liczby przelewów oraz prawidłowe przypisanie płatności do kontrahentów/faktur
- Integracja z drukarkami fiskalnymi pozwalająca na wydruk dowolnej liczby paragonów z wieloma pozycjami i różnymi stawkami VAT
- Integracja z drukarkami fiskalnymi pozwalająca na wydruk dowolnej liczby paragonów z wieloma pozycjami i różnymi stawkami VAT