Utrzymanie systemu informatycznego dla firm





Odpowiednie utrzymanie systemu informatycznego jest konieczne dla jego efektywnego użytkowania. Decydując się na usługi danej firmy programistycznej ważne jest sprawdzenie, w jakim zakresie oferuje ona utrzymanie stworzonego rozwiązania dedykowanego. Bez wsparcia twórców systemu zadanie to jest utrudnione. W jaki sposób firma programistyczna przyczynia się zatem do utrzymania systemu informatycznego?

 

Elementy utrzymania systemu informatycznego

 

Elementy utrzymania systemu informatycznego

Poszczególne firmy programistyczne oferują różny zakres wsparcia w tym zakresie. W toku naszej pracy z klientami wypracowaliśmy 7 obszarów, w których wspieramy utrzymanie stworzonych aplikacji.

1. Doradztwo IT – odbywa się przed oraz po stworzeniu zleconego systemu. Obejmuje rozpoznanie potrzeb, projektowanie rozwiązania oraz propozycje przyszłego rozwoju wedle wytycznych klienta.

2. Doradztwo w zakresie wyboru odpowiedniego oprogramowania serwerowego – projektując rozwiązania dedykowane polecamy klientom najlepsze opcje infrastruktury serwerowej, która pozwoli na bieżące użytkowanie oraz rozwój aplikacji w przyszłości. Dotyczy to zarówno aplikacji desktopowych, instalowanych na urządzeniach stacjonarnych, jak i webowych, które działają w przeglądarce internetowej.

3. Wdrożenie stworzonych systemów – odbywa się na dwóch płaszczyznach: spotkań osobistych (szkolenia, konsultacje) oraz online (czat, Skype, telefon, mail, udostępnianie ekranu). Nielimitowany czas, który poświęcamy na wdrożenie pozwala mieć pewność, że zostało ono przeprowadzone skrupulatnie.

4. Wsparcie techniczne – obejmuje pomoc w nauce opanowania systemu i jego możliwości. Konsultanci Kamee odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania oraz wątpliwości w trakcie projektowania rozwiązania, jak i podczas wdrożenia oraz użytkowania.

 

Skontaktuj się z nami

 

5. Naprawa błędów w okresie gwarancji – podczas 12 miesięcznego okresu gwarancyjnego za darmo naprawimy każdą usterkę systemu. Rozwiązania dedykowane mogą zawierać błędy ponieważ powstają wedle unikatowego projektu; nie ma drugiej, takiej samej aplikacji. Testy pozwalają jednak wyeliminować większość z nich już na etapie przedwdrożeniowym.

6. Audyty stosowanych rozwiązań oraz propozycje usprawnień – ważnym krokiem w prawidłowym utrzymaniu rozwiązania jest dokonywanie jego cyklicznego audytu. Ma on na celu sprawdzenie, czy aplikacja spełnia wymagania i potrzeby, a także czy nie jest możliwa optymalizacja przeprowadzanych procesów.

7. Dalszy rozwój systemu – kompetentna firma programistyczna w odpowiednim momencie będzie potrafiła doradzić, w jaki sposób warto rozwinąć aplikację, tak aby lepiej dopasowała się do wzrastających potrzeb firmy.  

 

 

Przeczytaj więcej:


-o wdrożeniach systemów dedykowanych
-integracji z Gmailem
-audycie systemu CRM

Zobacz jedną z naszych realizacji

Aplikacja webowa do zarządzania kursami – CRM/ERP/BI – Genewa, Szwajcaria

 

 

 





darmowe konsultacje