Integracja dedykowanego systemu CRM z Gmailem





Dedykowane systemy CRM, projektowane wedle szczegółowych wytycznych zlecającego, umożliwiają integrację z rozwiązaniami zewnętrznymi. Dzięki temu decydując się na zakup CRM nie musisz rezygnować z aplikacji, których obecnie używasz. Wielu klientów wskazuje na potrzebę integracji z systemami pocztowymi. Jakie najczęściej mają na myśli, dlaczego warto takiej integracji dokonać i  jakie daje to efekty?

 

Skontaktuj się z nami i przedyskutuj swój projekt!

 

Integracja z systemem pocztowym

Aplikacje pocztowe, które zwykle integrujemy z nowopowstającymi, dedykowanymi systemami CRM, to Outlook oraz Gmail. Choć obie służą do tego samego, znacznie się między sobą różnią. Pierwsza z nich to rozwiązanie desktopowe. Co to oznacza? Istnieje wiele wersji tej aplikacji; nawet poszczególni pracownicy mogą korzystać z różnych. Stanowi to problem w sytuacji integracji, ponieważ nie wystarczy dokonać jej z jedną wersją, a trzeba ze wszystkimi użytkowanymi przez pracowników. W odróżnieniu od Outlooka Gmail, to aplikacja webowa. Oznacza to, że każdy jej użytkownik posiada taką samą wersję rozwiązania. Dzięki temu wszyscy pracownicy, a co za tym idzie, przyszli użytkownicy CRM, posiadają spójny, taki sam program pocztowy. Integracja w takiej sytuacji przebiega sprawniej i nie powoduje nieoczekiwanych problemów.

Dlaczego warto zintegrować swój CRM z Gmailem?

Zadaniem systemu do zarządzania relacjami z klientami (CRM) jest skuteczniejsza sprzedaż oraz lepsze gromadzenie informacji. Możliwość przechowywania wszystkich danych w jednym miejscu ułatwia prowadzenie kontaktów biznesowych. Dlaczego więc wiadomości email nie miałyby znajdować się w aplikacji, podpięte pod konkretnego klienta zaraz po ich otrzymaniu? Właśnie to umożliwia integracja z Gmailem. Ty nie będziesz musiał nawet zalogować się na pocztę.

Integracja pomoże Ci także optymalniej wykorzystywać czas. Wszyscy wiemy, jakim dystraktorem jest sprawdzanie maila, przełączanie się pomiędzy kartami czy okienkami w przeglądarce. Maile pojawiające się od razu w systemie wraz z notyfikacją ten problem wyeliminują. Unikniesz także konieczności sortowania wiadomości i sprawdzania, które są istotne, a które w istocie zawierają niewiele treści.

 

 Efekty integracji CRM i Gmaila

Zintegrowanie tych dwóch aplikacji pozwoli Ci na:

1. Optymalizację wykorzystania czasu.

2. Uporządkowanie informacji o klientach oraz kompleksowe ich gromadzenie.

3. Wyeliminowanie sytuacji, w której ważny email znika pod kolejnymi wiadomościami.

 

Aby zintegrować dedykowany CRM z Gmailem konieczne jest tylko zaznaczenie takiej konieczności w trakcie rozpoznania potrzeb i projektowania rozwiązania przez firmę programistyczną. Szczegółowy zakres integracji następnie omawia się z konsultantem, który przedstawia, jak dokładnie będzie działał system po przeprowadzeniu tego procesu. Skontaktuj się z nami, aby przedyskutować, jak wyglądałoby to w Twoim dedykowanym systemie CRM.

 

it-consultant

Przeczytaj więcej o definiowaniu potrzeb: Jak zrobić rozpoznanie potrzeb firmy do stworzenia dedykowanego oprogramowania?
Tworzeniu dokumentacji aplikacji: Kto powinien przygotować dokumentację aplikacji webowej?
Oraz zaletach systemów webowych: Zalety systemów webowych

 



Kontakt

Kamee Sp. z o.o.

30-147 Kraków, ul. Na Błonie 15/57
NIP: 677 240 70 93     REGON: 36524526200000     KRS: 0000633262



Wyślij zapytanie

  • Zapytaj o dane dostępowe do przykładowego systemu.
  • Skorzystaj z darmowych konsultacji.
  • Umów się na prezentację!





darmowe konsultacje