Systemy dedykowane dla firm cechują się precyzyjnym dopasowaniem do indywidualnych potrzeb każdego zespołu. Szeroki wachlarz możliwości aplikacji tego rodzaju oraz ich zalety sprawiają, że wielu przedsiębiorców decyduje się na podjęcie takiej inwestycji. Jedną z przyczyn, dla których wybierają rozwiązania dedykowane jest sposób ich wdrażania. Jak przebiega i co sprawia, że ma większe możliwości powodzenia niż wdrażanie rozwiązań gotowych?
Po wgraniu aplikacji na serwer wskazany przez zlecającego wykonanie systemu nadchodzi czas na wdrożenie, które składa się z 5 etapów.
1. Import danych. Na samym początku do aplikacji wprowadzić trzeba wszystkie informacje niezbędne dla jej prawidłowego funkcjonowania. W zależności od typu systemu będą to np. dane klientów, stany magazynowe, dokumenty, itp. Potrzebne dane możesz wprowadzić manualnie lub poprzez wgranie pliku.
2. Zdefiniowanie parametrów, ustalenie sposobu zapisywania informacji, itp. Gdy już wszystkie dane znajdują się w systemie czas na określenie innych, dodatkowych szczegółów. W zależności od typu rozwiązania mogą to być np. parametry w profilu klienta lub produktach w magazynie. Bardzo ważne jest, aby na tym etapie jednoznacznie je zdefiniować, a tym samym uniknąć błędnego zapisywania danych.
3. Dodanie użytkowników oraz określenie ich ról i uprawnień w systemie. Rozwiązania dedykowane funkcjonują zwykle w dużych firmach, w których z aplikacji korzysta wiele osób. Określenie, kto ma prawo do wyświetlania, edycji i wprowadzania danych umożliwi poprawne funkcjonowanie systemu.
4. Szkolenie pracowników. Podpisując umowę z firmą programistyczną warto zwrócić uwagę czy przeprowadzają oni szkolenie w zakresie funkcjonowania stworzonego rozwiązania. W Kamee oferujemy pomoc we wdrożeniu online oraz podczas spotkań osobistych. Dzięki temu odpowiadamy na pytania bieżące mailowo, na czacie, przez Skype czy telefonicznie jednocześnie szkoląc z systemu w siedzicie zlecającego. Dzięki temu oprogramowania wdrażane są szybko; w zależności od rozbudowania aplikacji trwa to od kilku do kilkunastu dni. W tym czasie użytkownicy systemu wykonują w nim wszystkie operacje, tak aby w pełni wykorzystywać możliwości stworzonej aplikacji.
5. Codzienne użytkowanie. Po okresie szkolenia następuje codzienne użytkowanie rozwiązania. Tutaj nie kończy się jednak wsparcie, które oferujemy. W przypadku dalszych pytań czy wątpliwości, osobisty konsultant Kamee pozostaje do dyspozycji zlecającego wykonanie systemu. Wraz ze zmieniającymi się potrzebami pomagamy także w projektowaniu kolejnych funkcjonalności, tak aby system rozwijał się wraz z Twoją firmą.
Wdrożenie rozwiązania dedykowanego jest prostsze niż aplikacji gotowej. Dlaczego? Ponieważ odzwierciedla procesy faktycznie zachodzące w firmie. W rozwiązaniach gotowych sposób wprowadzania danych zostaje narzucony, podobnie jak moduły w aplikacji. Chcesz się dowiedzieć, jak długo potrwa wdrożenie Twojego systemu? Skontaktuj się z nami.
Przeczytaj więcej o dedykowanych aplikacjach dla firm,
wdrożeniach CRM
całkowitej cenie aplikacji webowej
Kamee Sp. z o.o.
30-147 Kraków, ul. Na Błonie 15/57
NIP: 677 240 70 93 REGON: 36524526200000 KRS: 0000633262
Send massage
darmowe konsultacje