9 rzeczy, które trzeba wiedzieć, przed spotkaniem z firmą programistyczną





Znalezienie na rynku dobrej firmy programistycznej wymaga czasu i zaangażowania. Wśród wielu ofert czasami trudno na pierwszy rzut oka wybrać taką, która okaże się dla twojej firmy optymalna. Aby to zrobić dobrze, warto umówić się na konsultacje telefoniczne lub osobiste, które pomagają w podjęciu decyzji o współpracy. Przed taką rozmową dobrze jest się przygotować. Jakie 9 rzeczy trzeba wiedzieć, zanim odbędzie się spotkanie?

 

skontaktuj-sie-z-nami

 

1. Jakie procesy ma usprawnić system?

To pierwsze i kluczowe zagadnienie. Czy poszukujesz rozwiązania do zarządzania relacjami z klientami, prowadzenia magazynu, kontroli łańcucha dostaw? Zdefiniowanie tej potrzeby pozwoli na jasne zakomunikowanie jej firmie programistycznej, która będzie mogła zaproponować najlepsze rozwiązanie.

 

2. Ilu użytkowników będzie korzystało z rozwiązania?

Zwracając się z zapytaniem ofertowanym do firmy programistycznej ważne jest określenie, ile osób będzie korzystało z aplikacji. Jest to jeden z czynników pozwalających określić jej rozbudowanie. Z naszych dedykowanych rozwiązań może korzystać duża liczba użytkowników, ponieważ tworząc je skupiamy się na skalowalności – rozwiązanie dostosowuje się do zwiększającej się liczby danych.

 

Dowiedz się, jak stworzyć zapytanie ofertowe na wykonanie dedykowanej aplikacji webowej

 

 

3. Jakie poziomy dostępu znajdą się aplikacji?

Na etapie wstępnego rozpoznania potrzeb zastanów się, czy wszyscy użytkownicy systemu będą mieli takie same uprawnienia, czy będą one różne dla poszczególnych osób. Dotyczy to głównie możliwości wprowadzania, edytowania oraz usuwania danych. Takie rozwiązanie jest szczególnie popularne w przypadku aplikacji ERP lub MES.

 

4. Jakie dane znajdą się w modułach?

Na tym etapie nie jest konieczne precyzyjne określenie ich ilości i złożoności, w tym pomoże osobisty konsultant Kamee. Warto jednak podczas pierwszej rozmowy mniej więcej wiedzieć, jakie moduły i kategorie będą potrzebne do obsłużenia procesów w firmie. Stanowić to będzie podstawę do dalszej pracy nad projektowaniem aplikacji.

 

 Przeczytaj więcej o tym, jak dokonać rozpoznania potrzeb do stworzenia aplikacji dedykowanej

 

5. Jakie informacje będą wyświetlane w tabelach?

Planując moduły i kategorie w rozwiązaniu dobrze zastanowić się nad zawartością i wyglądem tabel. Które z parametrów są kluczowe i potrzebujesz dostępu do nich w widoku domyślnym? A może wolisz własnoręcznie wybierać, które dane będą się wyświetlać za każdym razem, gdy korzystasz z rozwiązania? Poinformuj nas o tym w trakcie planowania rozwiązania, tak abyśmy mogli stworzyć dla ciebie optymalną aplikację.

 

6. Jakie informacje znajdą się w profilach klientów?

Określenie, jakie parametry muszą znaleźć się w profilach klientów, pozwoli na zaprojektowanie rozwiązania stanowiącego bazę twoich kontaktów. Jeśli zadaniem systemu nie jest w pierwszej kolejności usprawnienie zarządzania relacjami z klientami, tylko np. prowadzenie magazynu, określ, jakie szczegóły w tym zakresie są kluczowe. Dzięki temu rozwiązanie od początku będzie podnosiło twoją efektywność.

 

7. Czy potrzebna będzie integracja z systemami zewnętrznymi?

Kontaktując się z firmą programistyczną w sprawie stworzenia dedykowanej aplikacji, zastanów się, czy w twojej firmie korzysta się z rozwiązań, które zsynchronizowane z nowym oprogramowaniem pozwolą na skuteczniejsze wykonywanie procesów. Przykładowe aplikacje, które mogą zostać zintegrowane, to programy pocztowe, magazynowe, do wystawiania faktur, tworzenia dokumentów.

 

 Dowiedz się więcej o integracji aplikacji CRM

 

8. Czy istnieje potrzeba pobierania danych z systemu?

Jej określenie na etapie planowania projektu pozwoli na umożliwienie pobierania z aplikacji danych znajdujących się w danej tabeli lub module. Warto określić rodzaj pliku, w którym dokonywany będzie eksport. Klienci zwykle decydują się na format CSV, PDF lub DOC. Dane, które zwykle pobierają to: lista faktur, baza kontaktów, dokumenty magazynowe, itp.

 

9. W jakich obszarach system może być w przyszłości rozwijany?

Czasami trudne jest udzielenie odpowiedzi na to pytanie, ale warto dostosować ten punkt do strategii rozwoju swojej firmy. Np. jeśli planujesz zwiększenie asortymentu oraz zatrudnienia, dobrze poinformować o tym konsultanta, który uwzględni to w tworzonej dokumentacji projektu.

 

it-consultant

 

Przeczytaj także

Komu zlecić napisanie aplikacji?
Kto powinien wdrożyć system CRM?
Całkowita cena aplikacji webowej

Ostatnio wdrożyliśmy takie rozwiązanie

Aplikacja webowa SaaS – System CRM/ERP, Kraków



Kontakt

Kamee Sp. z o.o.

30-147 Kraków, ul. Na Błonie 15/57
NIP: 677 240 70 93     REGON: 36524526200000     KRS: 0000633262



Send massage






darmowe konsultacje