Aplikacja webowa do zarządzania kursami – CRM/ERP/BI – Genewa, Szwajcaria
Wyprodukowaliśmy aplikację webową do zarządzania kursami. Klient prowadzi kursy językowe w Genewie, a sam system musi działać w dwóch wersjach językowych. W trakcie przeprowadzonego rozpoznania potrzeb stało się jasne, że aplikacja do zarządzania kursami nie może służyć tylko do ewidencjonowania frekwencji uczniów w poszczególnych grupach, ale musi umożliwiać również kontrolę uiszczanych opłat, a także zawierać profile poszczególnych uczniów wraz z kluczowymi informacjami o postępach w nauce. Dlatego też stworzyliśmy rozwiązanie o kilku poziomach dostępu, z rozbudowanymi kartotekami uczniów, modułem administracyjnym i przejrzystym kalendarzem zajęć. W tym celu połączyliśmy funkcjonalności aplikacji CRM, służącej do zarządzania relacjami z klientami, systemu ERP, którego zadaniem jest wsparcie procesów planowania zasobów przedsiębiorstwa, z rozwiązaniem BI, które wspomaga analitykę biznesową. Takie skomponowanie funkcjonalności umożliwia wyłącznie dedykowana aplikacja webowa, ponieważ gwarantuje optymalne dopasowanie do potrzeb klienta. W połączeniu z dwoma wersjami językowymi systemu do zarządzania kursami nasz klient zyskał rozwiązanie, które realnie usprawnia codzienną pracę całej szkoły językowej.
Problemy zgłaszane przez zlecającego
- Brak jednego, spójnego systemu dla działań administracyjnych i zarządzania kursami
- Brak standaryzowanego sposobu zapisywania i gromadzenia informacji o uczniach
- Trudności w wyszukiwaniu informacji o poszczególnych kursantach
- Konieczność ręcznego wprowadzania danych o kursach i uczniach do arkuszy Excel
- Ręczne wysyłanie maili i SMSów do kursantów
- Brak efektywnego sposobu zapisywania informacji o postępach w nauce uczniów
- Trudności w układaniu grafiku lektorów
- Brak możliwości szybkiego uzyskania informacji o uiszczonych opłatach za zajęcia
- Brak zdalnego dostępu do danych
Przykładowe ekrany