Dedykowany system rezerwacyjny CRM/ERP/WMS dla salonów kosmetycznych – Poznań
Otrzymaliśmy zapytanie ofertowe na stworzenie dedykowanego systemu rezerwacyjnego dla sieci salonów kosmetycznych. Klient częściowo zdefiniował swoje wymagania wobec aplikacji webowej. Potrzebował trzech paneli dostępu:
- dla zlecającego wykonanie aplikacji
- dla właściciela salonu kosmetycznego
- dla klientów salonu kosmetycznego
W trakcie konsultacji doprecyzowaliśmy zakres funkcjonalności oraz szczegółowe wymagania wobec dedykowanego systemu rezerwacyjnego. W sieci salonów klienta do tej pory korzystano z kilku programów do prowadzenia zapisów klientek i rozliczeń, dlatego konieczne było także wdrożenie systemu w firmie zlecającego, przeprowadzone w formie szkoleń osobistych. W procesie projektowania aplikacji dokonaliśmy rozpoznania rynku, a także przyjrzeliśmy się oferowanym rozwiązaniom konkurencyjnym. Dzięki wykonaniu makiety aplikacji proces jej tworzenia przebiegł sprawnie, a wszystkie funkcjonalności zostały skonsultowane z klientem i przez niego zaakceptowane. Dzięki temu rozwiązanie jest w pełni dopasowane do potrzeb salonów kosmetycznych, ułatwiając codzienną pracę.
Potrzeby klienta zdefiniowane podczas konsultacji
- Trzy panele dostępu: dla właściciela aplikacji, właściciela salonu kosmetycznego oraz klienta
- Integracja z systemami do wysyłki SMSów oraz wiadomości e-mail
- Stworzenie narzędzia do cross-sellingu, które zaproponuje klientowi produkty, na podstawie zabiegów, z których wcześniej korzystał oraz określonych preferencji
- Dodawanie dowolnej liczby salonów kosmetycznych oraz ich klientów
- Współdzielone oraz indywidualne kalendarze, ułatwiające umawianie spotkań
- Dostęp z urządzeń mobilnych
- Prowadzenie profili klientek wraz z historią oraz możliwością dodawania załączników w postaci plików PDF, JPG, PNG, DOC
- Możliwość przypisywania zadań do pracowników
- Graficzne przedstawienie danych z możliwością eksportu informacji z systemu
Przykładowe ekrany