Dedykowana aplikacja internetowa SaaS/CRM/BI do obsługi zakupów grupowych dla przedsiębiorców – Poznań
Zgłosił się do nas przedstawiciel firmy usługowej, w celu przedyskutowania stworzenia aplikacji internetowej do zakupów grupowych dla przedsiębiorców. W systemie musiały się znaleźć trzy panele dostępu:
- dla właściciela aplikacji i jego pracowników
- dla przedsiębiorców oferujących swoje produkty
- dla firm, które są zainteresowane wspólnymi zakupami
Od początku rozpoczęliśmy więc projektowanie rozwiązania zgodnego z tymi wytycznymi. Wykonaliśmy także serię konsultacji oraz przeprowadziliśmy ankiety wśród grupy docelowej naszego klienta. Dzięki zebranym informacjom przygotowaliśmy model biznesowy oraz wykonaliśmy rozbudowaną dokumentację aplikacji. Na jej podstawie rozpisaliśmy wszystkie procesy oraz stworzyliśmy makietę aplikacji dedykowanej. Gdy projekt graficzny i funkcjonalny był gotowy, programiści rozpoczęli pracę. Następnie stworzone rozwiązanie zostało przetestowane i przekazane zlecającemu. Zapewniliśmy także wsparcie we wdrożeniu aplikacji.
Wymagania wobec aplikacji wyklarowane podczas konsultacji
- Zaprojektowanie graficzne i funkcjonalne aplikacji
- Stworzenie trzech paneli dostępu w aplikacji
- Możliwość definiowania grup klientów w systemie
- Prowadzenie korespondencji pomiędzy stronami - mailing i wysyłanie wiadomości SMS
- Finalizacja transakcji wraz z automatycznym obliczaniem prowizji
- Możliwość prowadzenia bloga na stronie
- Optymalizacja pod wyszukiwarki internetowe
- Tworzenie rozbudowanych profili klientów w aplikacji
- Możliwość definiowania statusów i parametrów
- Możliwość dostosowywania panelu - liczby kolumn i wierszy w tabeli
Przykładowe ekrany