Oprogramowanie dedykowane CRM dla szkoły językowej - Warszawa
Dla szkoły językowej z Warszawy zaprojektowaliśmy i stworzyliśmy dedykowane oprogramowanie CRM. Klient zgłosił się do nas poszukując rozwiązania do usprawnienia komunikacji pomiędzy oddziałami firmy. W trakcie konsultacji, których zadaniem było szczegółowe rozpoznanie potrzeb i dobranie właściwych rozwiązań systemowych, okazało się, że układanie harmonogramu zajęć, obliczanie ich liczby czy pensji lektorów wymaga zbyt dużego nakładu czasowego i zaangażowania. Z tego powodu konieczne było stworzenie rozwiązania umożliwiającego częściową automatyzację rutynowo podejmowanych działań. Istotne było również umożliwienie wprowadzania wyjątków w systemie, ponieważ szkoła obsługuje także zajęcia indywidualne, które posiadają odmienne zasady płatności i nieregularny harmonogram spotkań. Klient zwrócił też uwagę na konieczność posiadania poglądowej oceny danych w systemie, co pozwoli ocenić efektywność grup, poszczególnych uczniów oraz lektorów.
Szczegółowe wytyczne wobec oprogramowania dedykowanego CRM dla szkoły językowej
- Możliwość szybkiego układania harmonogramów zajęć - dodawanie wydarzeń cyklicznych
- Kalendarz współdzielony dla wszystkich lektorów oraz osobisty dla poszczególnych pracowników
- Dostęp do danych z każdego urządzenia mobilnego
- Różne panele dostępu - do wyświetlania, edycji oraz usuwania danych
- Kolorystyczne oznaczenia poszczególnych grup i lektorów
- Graficzne przedstawienie stopnia realizacji spotkań w danej grupie
- Możliwość tworzenia dokumentów w systemie - umów, list obecności, testów sprawdzających wiedzę, itp.
- Moduł do wystawiania faktur i ewidencjonowania opłat za zajęcia
- Profile uczniów, w których możliwe jest dodawanie załączników
- Graficzne przedstawienie statystyk finansowych
- Automatyczne obliczanie pensji lektorów na podstawie wprowadzonych danych
- Wysyłanie uczniom maili oraz SMSów z poziomu systemu
Przykładowe ekrany